تولید و ساخت کربنات استرانسیوم در شمال تهران

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


در حال حاضر کربنات است.رانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا است.رانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، است.رانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی است.فاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز است.فاده می شود.

سولفات است.رانسيم به تنهايي مصرف چنداني نداشته، و تنها مقداري در گل حفاري و در فرم عيار بالاي آن در تصفيه الکتريکي روي مصرف مي‌شود. از ديگر مصارف است.رانسیم: در شکل اکسيد است.رانسيم در ساخت لعاب چينيهاي الکتريکي که خود باعث جلوگيري از آبله‌گون شدن و سوراخ شدن لعاب چيني شده و همچنين در توليد صابونها، گريسها، ابريشمهاي مصنوعي و تصفيه شکر، برميد است.رانسيم به عنوان آرام بخش در ساخت دارو، کلريد است.رانسيم در ساخت خمير دندانهاي بي حس کننده، نيترات است.رانسيم در ساخت وسايل آتش زا، پرکلرات است.رانسيم در سوخت راکتها، فلورايد است.رانسيم در ساخت سوپر هاديها، فسفات است.رانسيم در ساخت لامپهاي فلورسانس و تيتانات، است.انات و زيرکونات است.رانسيم به عنوان دي الکتريک سراميکي در خازنها کاربرد داشته، و براي توليد بسياري از ترکيبات است.رانسيم از کربنات است.رانسيم به عنوان ماده فعال پايه است.فاده مي‌شود.

در روش (الف) ابتدا سنگ معدن سلستين را جهت حذف کربنات کلسيم و گچ موجود در آن توسط اسيد کلريدريک و سپس آب شسته، و آنگاه سولفات است.رانسيم جامد تقريبًا خالص را در محلول سودا اش (کربنات سديم) وارد نموده، در تانکهاي مخصوصي ريخته و حرارت مي‌دهند، پس از گذشت مدت زمان لازم فاز محلول را از بقيه جامد جدا نموده و به تانک ديگر حاوي سودا اش انتقال داده و مجددًا حرارت داده و در نهايت دو فاز جامد حاوي رسوب کربنات است.رانسيم ناخالص، و فاز مايع شامل کربنات سديم و سولفات سديم به دست مي‌آيد. پس از جدا سازي رسوب، باقيمانده آن را در اسيد کلريدريک حل نموده و محلول حاصل را که حاوي کلريد است.رانسيم است. به آن کربنات سديم افزوده و رسوب کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. در اين روش توليد به ندرت خلوص محصول به ۵ درصد مي‌رسد. جهت بالاتر بردن خلوص، عمليات فوق ادامه يافته که مسلماً با بالا بردن تعداد مراحل شيميايي قيمت تمام شده محصول فوق العاده بالا خواهد رفت. لذا از اين روش توليد در مواردي که خلوص بالا نياز نباشد مي‌تواند همراه با توجيه اقتصادي مورد است.فاده قرار گيرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر