تولید و ساخت کربنات استرانسیوم در شهر جدید اندیشه

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


استرانسیم ماده ای است. که در طبیعت به مقدار بسیار کمی یافت می شود. کانی سلستین عمده ترین سنگی است. که برای تولید تجاری است.رانسیوم است.فاده می شود. این محصول به صورت صنعتی به شکل کربنات است.رانسیوم در محصولات صنعتی است.فاده می شود زیرا این ماده بسیار پایدار است. و دوستدار محیط زیست به شمار می رود. قیمت این ترکیب با توجه به خلوص آن متفاوت است..

در روش (الف) ابتدا سنگ معدن سلستين را جهت حذف کربنات کلسيم و گچ موجود در آن توسط اسيد کلريدريک و سپس آب شسته، و آنگاه سولفات است.رانسيم جامد تقريبًا خالص را در محلول سودا اش (کربنات سديم) وارد نموده، در تانکهاي مخصوصي ريخته و حرارت مي‌دهند، پس از گذشت مدت زمان لازم فاز محلول را از بقيه جامد جدا نموده و به تانک ديگر حاوي سودا اش انتقال داده و مجددًا حرارت داده و در نهايت دو فاز جامد حاوي رسوب کربنات است.رانسيم ناخالص، و فاز مايع شامل کربنات سديم و سولفات سديم به دست مي‌آيد. پس از جدا سازي رسوب، باقيمانده آن را در اسيد کلريدريک حل نموده و محلول حاصل را که حاوي کلريد است.رانسيم است. به آن کربنات سديم افزوده و رسوب کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. در اين روش توليد به ندرت خلوص محصول به ۵ درصد مي‌رسد. جهت بالاتر بردن خلوص، عمليات فوق ادامه يافته که مسلماً با بالا بردن تعداد مراحل شيميايي قيمت تمام شده محصول فوق العاده بالا خواهد رفت. لذا از اين روش توليد در مواردي که خلوص بالا نياز نباشد مي‌تواند همراه با توجيه اقتصادي مورد است.فاده قرار گيرد.

اغلب مراکز خرید و فروش کربنات است.رانسیوم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کربنات است.رانسیوم در سایر است.ان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که



( تولید و ساخت ) های دیگر