تولید و ساخت کربنات استرانسیوم در شهرک صنعتی چهاردانگه

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


سودا اش نام متداول سدیم کربنات بدون آب با کاربرد صنعتی است.. سودا اش یا کربنات سدیم، نمک سدیم اسید کربنیک است.. این &#;ماده در حالت عادی به صورت جامد سفید رنگ می باشد. سدیم کربنات در مقیاس صنعتی از طریق فرایند سولوِی و با است.فاده از آمونیاک، سنگ آهک و نمک تولید می شود. یکی از مهمترین کاربردهای کربنات سدیم است.فاده از این ماده در صنعت تولید شیشه است..

کاربرد اصلی این ترکیب شیمیایی تولید شیشه برای لامپها و لوله های کاتدی است. که در تلویزیون های رنگی است.فاده می شود. از آنجا که کربنات است.رانسیم شعاع اتمی نسبتاً بزرگی دارد، می تواند پرتوهای X تولید شده در لوله های کاتدی را جذب کند و همراه با دیگر مواد باعث حذف کامل پرتوهای X می شود.

شرکت نمک های است.رانسیم و باریم آسیا (ABASSCO) در این مدت دو خط فراوری را بر روی معادن است.ان سمنان و شهرستان سرخه احداث کرده است. و فراوری کربنات است.رانسیم با خلوص بالا  را در دستور کار خود قرار داده است.. کشور چین نیز در یک سرمایه گذاری مشترک در حال احداث یک خط فراوری در است.ان کهگیلویه و بویر احمد و معادن شهرستان بهمئی است.. همچنین شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری است.ان قم نیز طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری هایی جهت فراوری سلستین و تولید کربنات است.رانسیم انجام داده اند.



( تولید و ساخت ) های دیگر