تولید و ساخت کربنات استرانسیوم در قرچک

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


کربنات است.رانسیوم چینی یک ماده معدنی است. که به صورت جامد پودری شکل که بو و طعم خاصی ندارد تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول با خلوص بالا تهیه شده است. و به دلیل اینکه حاوی کربنات است. دارای ساختار ضعیفی است. و به راحتی با اسیدها واکنش می دهد. این ماده در شرایط عادی پایدار است. و به طور کلی به عنوان یک ماده ایمن شناخته می شود که در آب قابل انحلال نیست و به عنوان نمک کربنات که یک ماده ارزان و جاذب رطوبت است.، فروخته می شود.

استرانسیم ماده ای است. که در طبیعت به مقدار بسیار کمی یافت می شود. کانی سلستین عمده ترین سنگی است. که برای تولید تجاری است.رانسیوم است.فاده می شود. این محصول به صورت صنعتی به شکل کربنات است.رانسیوم در محصولات صنعتی است.فاده می شود زیرا این ماده بسیار پایدار است. و دوستدار محیط زیست به شمار می رود. قیمت این ترکیب با توجه به خلوص آن متفاوت است..

سودا اش نام متداول سدیم کربنات بدون آب با کاربرد صنعتی است.. سودا اش یا کربنات سدیم، نمک سدیم اسید کربنیک است.. این &#;ماده در حالت عادی به صورت جامد سفید رنگ می باشد. سدیم کربنات در مقیاس صنعتی از طریق فرایند سولوِی و با است.فاده از آمونیاک، سنگ آهک و نمک تولید می شود. یکی از مهمترین کاربردهای کربنات سدیم است.فاده از این ماده در صنعت تولید شیشه است..



( تولید و ساخت ) های دیگر