تولید و ساخت کربنات منگنز در اسلامشهر

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


یک ماده جامد صورتی کم رنگ و نامحلول در آب است. و در غلظت های مختلف موجود است.. این ماده معدنی در فلزات متعددی یافت می شود و در تهیه سایر نمک های منگنز نیز اغلب مورد است.فاده قرار می گیرد. شکل خالص آن در پزشکی برای درمان کم خونی است.فاده می شود. کربنات منگنز در صنعت برای تصفیه سطح فلز و در جوشکاری است.فاده می شود. قرار گرفتن بیش از حد در معرض پودر کربنات منگنز می تواند باعث تحریک شود. است.نشاق طولانی و مکرر پودر و بخار آن باعث التهاب سیستم عصبی می شود.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد

رنگ کانی منگنز کربنات شامل طیفی از رنگ های ملایم مانند صورتی کمرنگ، زرد و حتی خاکستری و قهوه ای است. که ظاهری پودر مانند دارد و به عنوان یکی از مواد پرکاربرد در صنعت و منبع عنصر منگنز شناخته می شود. این ماده کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد به عنوان مثال این ماده غیرآلی به دلیل اینکه نامحلول در آب است. اما در اسیدهای معدنی قابلیت انحلال دارد برای آبکاری سطوح مختلف فلزی قابل است.فاده است. . همچنین در صنعت ساخت و ساز نیز به عنوان یک پوشش برای محافظت از بتن و رنگ آمیزی آن است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر