تولید و ساخت کربنات منگنز در بازار لاله زار

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ترکیبات کربنات منگز یکی از فراوان ترین مواد معدنی پر کاربرد در صنعت هستند. این ترکیب را می توان به طور گسترده در زمینه های مختلف است.فاده کرد. در زمینه کشاورزی معمولاً به عنوان یک افزودنی به کودهای گیاهی است.فاده می شود که در درمان محصولات با کمبود منگنز مؤثر است.. همچنین می تواند در سرامیک ها به عنوان لعاب چینی، رنگ لعاب و فلاکس است.فاده شود و به عنوان یک کاتالیزور در فرآیندهای ویسکوز کاربرد دارد. همچنین، این ماده در صنعت پزشکی، آرایشی بهدشتی و صنایع

این ماده برای مخلوط کردن سایر ترکیبات شیمیایی است.فاده می شود و در تولید سنگ آهن و به عنوان یک معرف شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. کربنات منگنز در آب نامحلول است. ولی در اسیدهای معدنی حل می شود و برای آبکاری سطح فلزات و صنعت جوشکاری بکار می رود.

مهمترین کاربرد منگنز در صنعت، تهیه آلیاژهای آهن و به عنوان ماده اساسی برای تولید چدن و فولاد می باشد. منگنز بیشترین کاربرد را در تولید فولاد ( فولادهای کربن دار، آلیاژ کم مقاومت، ضد زنگ ابزار آلات)، آلیاژهای غیرفولادی ( آلیاژهای غیر آهنی، فروآلیاژها و چدن )دارد. فولاد به خصوص فولادهای کربن دار بخش اصلی بازار منگنز را به خود اختصاص می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر