فروش کربنات منگنز در دیزین

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

کلبه‌های شله جزو اقامتگاه‌های محبوب دیزین هستند که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب‌اند. این اقامتگاه‌ها، کلبه‌هایی هستند که متناسب با طبیعت کوه‌ها و با سقف‌هایی شیروانی ساخته شده‌اند. اگرچه شله‌ها در دل کوه قرار دارند؛ اما می‌توان با اتومبیل نیز به آن‌ها دسترسی داشت.

واژه پیست در فرهنگ لغت فارسی به‌معنی محوطه و محلی برای ورزش است.. پیست اسکی دیزین مجموعه کاملی از انواع پیست‌ها را در خود گنجانده است.. این مجموعه با تنوع زیادی که در انواع پیست دارد، قدرت انتخاب بالایی به ورزشکاران و اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌دهد.


فرمول شیمیایی منگنز دو کربنات MnCO است. که یک ماده معدنی با جرم مولکولی و ظاهری پودری به رنگ کرم-صورتی است.. ساختار این ماده بسیار شبیه به کلسیت و دارای تقارن هماهنگی هشت ضلعی است. و به دلیل اینکه یک کربنات است. بنابراین در آب قابل انحلال نیست. این ماده بطور گسترده ای در صنایع کشاورزی به یک ماده افزودنی در تولید کود است.فاده می شود و نوع تجاری آن نیز به عنوان یک کاتالیزور، رنگدانه و ماده خشک کن، برای تولید نمک های منگنز و همچنین ساخت داروهای برطرف کننده کم خونی و برای انجام فرآیند فسفاته کردن مورد است.فاده قرار می گیرد.

اکسید منگنز به صورت جامد بلوری سبز رنگ است. که به عنوان یکی از اولین ترکیباتی که ساختار مغناطیسی آن توسط نوترون تعیین می شود.  مانند سایر اکسیدهای یونی دیگر در واکنش با اسیدها به نمک منگنز و آب تبدیل می شود. این ماده در تولید سولفات منگنز، ساخت الکترودهای جوشکاری و اکسید کننده های فرآیند شیمیایی و همچنین در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و صنعت شیشه و سرامیک، انواع رنگ و لعاب و ساخت آجرهای رنگی به کار برده می شود. علاوه بر این به همراه سولفات منگنز به عنوان ماده افزودنی و تشکیل دهنده کودها به شمار می رود.

کربنات منگنز با نام لاتین Manganese Carbonate از جمله محصولات کاربردی در دنیای صنعت می باشد که از کنار هم قرار گرفتن یک عدد عنصر منگنز با نماد شیمیایی Mn، یک عدد عنصر کربن با نماد شیمیایی Cو همچنین سه عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی O تشکیل می شود. فرمول شیمیایی این ماده به صورت MnCO می باشد.



( فروش ) های دیگر