تولید و ساخت کربنات منگنز در شهر جدید اندیشه

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


کربنات منگنز را می توان در صنعت از واکنش سولفات منگنز با کربنات های قلیایی محلول در آب مانند کربنات سدیم یا کربنات های هیدروژن آمونیوم تولید کرد. در این واکنش کربنات منگنز حاصل به صورت رسوب تشکیل می شود که پس از جداسازی و شستشو باید در دمای درجه سانتی‌گراد و در معرض گاز بی اثر برای جلوگیری از اکسایش خشک شود.

منگنز کربنات با جرم مولکولی . گرم بر مول، دانسیته . گرم بر سانتی متر مکعب، نقطه ذوب تا درجه سانتیگراد به صورت یک ترکیب پودری صورتی روشن است.. از نظر سمیت جزء دسته مواد نسبتا پایدار و غیر سمی است..  بخارات و گرد و غبار آن ممکن است. از طریق است.نشاق وارد سیستم تنفسی شده و منجر به عطسه یا سرفه شود. همچنین در برخی موارد باعث سوزش پوست و چشم شود. از نظر سمیت ژنتیکی هیچ مدرک معتبری دال بر سرطان زایی بودن این ماده وجود ندارد.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد



( تولید و ساخت ) های دیگر