فروش کربنات منگنز در شهر جدید اندیشه

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


کربنات منگنز در سرامیک سازی به عنوان لعاب چینی و رنگ لعاب است.فاده می شود و در فرآیندهای ویسکوز به عنوان کاتالیزور عمل می کند.کربنات منگنز به عنوان افزودنی در کودهای گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرد و برای رفع کمبود این ریزمغذی در محصولات زراعی بسیار موثر است..

کربنات منگنز خالص عیار بالا و عاری از سیلیس جهت تولید آهنرباهای فریت منگنز مورد است.فاده قرار می گیرند. فریت منگنز از ترکیب کربنات منگنز و اکسید آهن تولید می شود. نانو ذرات فریت منگنز کاربرد مهمی در تولید قطعات الکترونیکی دارند.

این ماده برای مخلوط کردن سایر ترکیبات شیمیایی است.فاده می شود و در تولید سنگ آهن و به عنوان یک معرف شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. کربنات منگنز در آب نامحلول است. ولی در اسیدهای معدنی حل می شود و برای آبکاری سطح فلزات و صنعت جوشکاری بکار می رود.



( فروش ) های دیگر