تولید و ساخت کربنات منگنز در فیروزکوه

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


روش آزمایشگاهی تهیه این ماده در حضور نمک منگنز است.. طی این روش بی کربنات سدیم به محلول نمک منگنز اشباع شده توسط کربن دی اکسید اضافه شده و به صورت رسوبات رنگی رنگی کربنات منگنز مونوهیدراته ته نشین می شود. در ادامه، این رسوب مونوهیدراته جمع شده و تحت شرایط خلاء و با اعمال حرارت در اثر از دست دادن رطوبت به محصول اصلی تبدیل می شود.

با تکیه بر سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت موفقدر زمینه فروش و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مواد زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی، با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنعتگران به مواد و تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین نیز فعالیت خود را شروع کرده است.. ما در مجموعه "ای آز" تلاش داریم با فراهم کردن نیازهای دانشگاه و صنایع در کوتاهترین زمان، نقش کوچکی در اعتلای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

كاربرد عمده منگنز در صنايع شيميايي ( انواع مواد شيميايي، تهيه کودهاي شيميايي، انواع سولفات و اکسي سولفات هاي منگنز در خوراک دام و افزودني هاي کودهاي گياهي، رنگ سازي و تهيه پرمنگنات سديم و پتاسيم که به عنوان ضدعفوني کننده و اکسيد کننده به کار مي روند ) مي باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر