فروش کربنات منگنز در فیروزکوه

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


منگنز با نماد شیمیایی Mn از جمله محصولات مغذی برای خاک و رشد گیاهان محسوب می شود. کربنات منگنز سرشار از، منگنز می باشد. به همین علت از این ماده شیمیایی برای تولید کودهای گیاهی است.فاده می‌ شود تا نیاز خاک و گیاه را به این ماده، رفع کند.

کربنات منگنز برای رنگ آمیزی بتن مورد است.فاده قرار می گیرد و این است.راتژی در جهت ماندگاری، حفظ جنبه تزئینی و یک راه ساده برای حفظ سطوح بتنی خانه ها در حال گسترش است.. به همین جهت انتظار می رود که تولید این ماده در آینده بیش از پیش افزایش یابد.

روش آزمایشگاهی تهیه این ماده در حضور نمک منگنز است.. طی این روش بی کربنات سدیم به محلول نمک منگنز اشباع شده توسط کربن دی اکسید اضافه شده و به صورت رسوبات رنگی رنگی کربنات منگنز مونوهیدراته ته نشین می شود. در ادامه، این رسوب مونوهیدراته جمع شده و تحت شرایط خلاء و با اعمال حرارت در اثر از دست دادن رطوبت به محصول اصلی تبدیل می شود.



( فروش ) های دیگر