تولید و ساخت کربنات منگنز در قرچک

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 


منگنز به عنوان یکی از اجزای آلیاژی برای افزایش مقاومت، افزایش سختی و کاهش شکنندگی و رفتار حرارتی فولادها می باشد. فروآلیاژهای منگنز برای جدا کردن گوگرد و اکسیژن زائد در کوره فولادسازی به کار می روند زیرا غلظت زیاد گوگرد در فولاد، همگنی آن را کاهش داده، باعث سهولت شکست آن می گردد. لذا منگنز با گوگرد ترکیب می شود تا سولفید منگنز موجود در سرباره را تشکیل دهد.

فرمول شیمیایی منگنز دو کربنات MnCO است. که یک ماده معدنی با جرم مولکولی و ظاهری پودری به رنگ کرم-صورتی است.. ساختار این ماده بسیار شبیه به کلسیت و دارای تقارن هماهنگی هشت ضلعی است. و به دلیل اینکه یک کربنات است. بنابراین در آب قابل انحلال نیست. این ماده بطور گسترده ای در صنایع کشاورزی به یک ماده افزودنی در تولید کود است.فاده می شود و نوع تجاری آن نیز به عنوان یک کاتالیزور، رنگدانه و ماده خشک کن، برای تولید نمک های منگنز و همچنین ساخت داروهای برطرف کننده کم خونی و برای انجام فرآیند فسفاته کردن مورد است.فاده قرار می گیرد.

قرار گرفتن در معرض بیش از حد پودر کربنات منگنز ممکن است. باعث عوارضی در انسان شود. است.نشاق طولانی مدت و مکرر پودر کربنات منگنز و بخارات آن ممکن است. باعث التهاب سیستم عصبی شود. از نظر FDA حداکثر مقدار مجاز و ایمن این ترکیب به عنوان افزودنی غذایی ۵ میلی گرم در هر کیلوگرم است..



( تولید و ساخت ) های دیگر