تولید و ساخت کربنات منگنز در لواسان

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..


ترکیبات کربنات منگز یکی از فراوان ترین مواد معدنی پر کاربرد در صنعت هستند. این ترکیب را می توان به طور گسترده در زمینه های مختلف است.فاده کرد. در زمینه کشاورزی معمولاً به عنوان یک افزودنی به کودهای گیاهی است.فاده می شود که در درمان محصولات با کمبود منگنز مؤثر است.. همچنین می تواند در سرامیک ها به عنوان لعاب چینی، رنگ لعاب و فلاکس است.فاده شود و به عنوان یک کاتالیزور در فرآیندهای ویسکوز کاربرد دارد. همچنین، این ماده در صنعت پزشکی، آرایشی بهدشتی و صنایع

کربنات منگنز را می توان در صنعت از واکنش سولفات منگنز با کربنات های قلیایی محلول در آب مانند کربنات سدیم یا کربنات های هیدروژن آمونیوم تولید کرد. در این واکنش کربنات منگنز حاصل به صورت رسوب تشکیل می شود که پس از جداسازی و شستشو باید در دمای درجه سانتی‌گراد و در معرض گاز بی اثر برای جلوگیری از اکسایش خشک شود.

با تکیه بر سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت موفقدر زمینه فروش و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مواد زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی، با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنعتگران به مواد و تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین نیز فعالیت خود را شروع کرده است.. ما در مجموعه "ای آز" تلاش داریم با فراهم کردن نیازهای دانشگاه و صنایع در کوتاهترین زمان، نقش کوچکی در اعتلای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر