فروش کربنات منگنز در لواسان

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.


کربنات منگنز یک ماده پودری و یکی از ترکیبات منگنز است. که به عنوان ماده افزودنی و یک رنگدانه در رنگ های قرمز، کرم، زرد و صورتی کم رنگ برای تهیه لعاب چینی و تهیه رنگ های لعابی در صنعت سرامیک است.فاده می شود. این ماده معدنی برای تامین منگنز موجود در خاک به عنوان یک عنصر مهم در کودهای گیاهی است.فاده می شود. همچنین در صنعت داروسازی نیز برای ساخت قرص هماتینیک از این ماده است.فاده می شود. به دلیل اینکه کربنات منگنز در آب قابل انحلال نیست ولی در اسیدهای معدنی به راحتی حل می شود به عنوان یک ماده کاربردی برای آبکاری فلزات و صنعت جوشکاری قابل است.فاده است..

در صنعت فولاد، منگنز مورد است.فاده دارای عیار منگنز - % می باشند، گرچه در مواردی سنگ های عیار % نیز به کار می روند. از آنجا که عیار منگنز % برای تولید فرومنگنزمورد نیاز می باشند. این عیار به عنوان مبنای قیمت گذاری کانسنگ های منگنز فرض شده است..

با تکیه بر سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت موفقدر زمینه فروش و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مواد زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی، با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنعتگران به مواد و تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین نیز فعالیت خود را شروع کرده است.. ما در مجموعه "ای آز" تلاش داریم با فراهم کردن نیازهای دانشگاه و صنایع در کوتاهترین زمان، نقش کوچکی در اعتلای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.



( فروش ) های دیگر