فروش کربنات منگنز در ناحیه صنعتی بیجین ری

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


کربنات منگنز برای رنگ آمیزی بتن مورد است.فاده قرار می گیرد و این است.راتژی در جهت ماندگاری، حفظ جنبه تزئینی و یک راه ساده برای حفظ سطوح بتنی خانه ها در حال گسترش است.. به همین جهت انتظار می رود که تولید این ماده در آینده بیش از پیش افزایش یابد.

منگنز کربنات به عنوان منبع فلز منگنز می تواند با قرار گرفتن تحت حرارت به سایر نمک ها و ترکیبات منگنز تبدیل شود. این سنگ معدنی که از طریق فرآیندهای الکترولیتی برای ساخت و تهیه دی اکسید منگنز است.فاده می شود نمونه خالص آن در صنعت جواهرسازی است.فاده می شود.از این ترکیب معدنی البته نوع سفید آن که کاملا خالص است. نیز به عنوان یک رنگدانه برای است.فاده در رنگ آمیزی بتن به منظور بالابردن ماندگاری و محافظت از سطوح بتنی خانه ها است.فاده می شود.علاوه بر این برای رنگ آمیزی در ظروف چینی و سفالی و است.فاده در بخش تولیدات خانگی نیز قابل است.فاده است..

مهمترین کاربرد منگنز در صنعت، تهیه آلیاژهای آهن و به عنوان ماده اساسی برای تولید چدن و فولاد می باشد. منگنز بیشترین کاربرد را در تولید فولاد ( فولادهای کربن دار، آلیاژ کم مقاومت، ضد زنگ ابزار آلات)، آلیاژهای غیرفولادی ( آلیاژهای غیر آهنی، فروآلیاژها و چدن )دارد. فولاد به خصوص فولادهای کربن دار بخش اصلی بازار منگنز را به خود اختصاص می دهد.



( فروش ) های دیگر