تولید و ساخت کربنات منیزیم در بازار لاله زار

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف معدن کربنات منیزیم و است.خراج این ماده برای اولین بار در است.رالیا، یونان و کانادا در نیمه دوم قرن نوزدهم آغاز شد. قبلا است.رالیا به عنوان بزرگترین تولید کننده این ماده در دنیا به شمار میرفت اما امروز بسیاری از کشورها مانند ایران نیز به عنوان تولید کننده این ماده شناخته شده اند. شهر خراسان جنوبی به عنوان یک تولید کننده کربنات منیزیم در ایران به شمار می رود. این ماده در طبیعت اغلب همراه با کربنات کلسیم دیده می شود و حاوی مقادیری اکسید منیزیم و دی اکسید کربن است. که به صورت شبه کریستالی و دانه های درشت کریستالی و همچنین به صورت کریستالی وجود دارد. این ماده پس از است.خراج و درجه بندی خلوص برای است.فاده در صنایع مختلف آماده است.فاده می شود.

کربنات منیزیم به صورت توده های سبک، سفید، شکننده یا به صورت پودر سفید وجود دارد که بی بو است. و در هوا پایدار است.. این ماده شیمیایی عملا در آب نامحلول است. ولی با این وجود واکنش قلیایی ضعیفی با آن نشان می دهد. این ماده در الکل نامحلول است. اما توسط اسیدهای رقیق به سرعت حل می شود.

اکسید منیزیم به عنوان پودر سوزاننده در بخش های کوچک به فروش می رسد.این ترکیب عمدتا برای تولید مواد نسوز ، به ویژه آجر اسپینل منیزیا، آجر کربن منیزیا، آجر منیزیا، آجر کروم منیزیا و آجر دولومیت منیزیا است.فاده می شود.این دیرگدازهای اساسی به عنوان آستر در کوره ها برای تولید فولاد، سیمان، شیشه، آهک و غیره است.فاده می شود. از اکسید منیزیم در تولید محصولات رژیمی و همچنین در ساخت آب های معدنی مصنوعی و رنگ ها نیز است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر