تولید و ساخت کربنات منیزیم در بهارستان

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


کربنات منیزیم به عنوان آنتی اسید مورد است.فاده قرار می گیرد و باعث خنثی سازی یا کاهش اسید معده می شود. این ماده به تسکین علائم اسیدیته بیش از حد معده در بیماران مبتلا به سوء هاضمه، سوزش سردل یا اختلال ریفلاکس معده کمک می کند.

یک نمک معدنی سفید رنگ است.. چندین شکل از کربنات منیزیم هیدراته مانند دی، تری (دمای ذوب ۵ درجه سانتی‌گراد) و پنتاهیدرات‌ها و نیز بازها مانند آرتینیت و هیدرو منیزیم به عنوان مواد معدنی در دسترس هستند. شکل غیرهیدرات (منیزیت) این نمک که در دمای ۵ درجه سانتی‌گراد تجزیه می‌شود معمولا در آب، است.ون و آمونیاک انحلال‌ناپذیر است.. تمام اشکال این ماده با اسیدها واکنش نشان می‌دهند. کربنات منیزیم با ساختاری شبیه کلسیت به بلور تبدیل می‌شود.کربنات‌های منیزیم سبک و سنگین در واقع به ترتیب همان هیدروکسی کربنات‌های منیزیم یعنی هیدرومنیزیم و دیپینگیت هستند. این ماده از معادن منیزیت است.خراج می شوند و غنی ترین این معادن در شرق کشور و در خراسان جنوبی قرار دارند. هم چنین یکی از مواد اولیه برای تولید اکسید منیزیم، کربنات منیزیم است.. در فرآیند کلسیناسیون در کوره های با دمای بالا، دی اکسید کربن از کربنات خارج شده و اکسید منیزیم تولید می شود.

کربنات منیزیم اغلب به صورت دو گرید کربنات منیزیم سبک و سنگین به فروش می رسد که فرم سبک -.۵ برابر حجیم تر از فرم سنگین است.. فرم سبک کربنات منیزیم به دلیل ساختار کریستالی متخلخل چگالی کمتری دارد و اغلب به عنوان گچ کوهنوردی، باشگاه یا وزنه برداری است.فاده می شود. فرم سنگین به دلیل ساختار کریستالی غیرقابل نفوذ چگالی بالاتری دارد، این گرید معمولا به عنوان مناسب ترین بافر در کاغذ و سایر مواد انتخاب می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر