فروش کربنات منیزیم در بومهن

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


Mg(HCO) فرمول منیزیم هیدروژن کربنات است. که یک پودر سفید رنگ در دمای اتاق است.. این محصول کربنات منیزیم هیدراته، محتوای اکسید منیزیم .٪ ~ .۵٪، پودر غیر سمی، بی بو، تقریبا بی مزه است.. در هوا پایدار است.، تقریبا در آب یا اتانول نامحلول است.، اما می تواند آب را کمی قلیایی کند. با تولید دی اکسید کربن در اسید رقیق حل می شود. منیزیم هیدرژن کربنات عمدتا در صنعت داروسازی، برای درمان زخم معده و اثنی عشر و سایر شرایط است.فاده می شود.

پودر کربنات منیزیم در اندازه های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنند. این محصول تولیدی به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند خاصیت ضدعفونی کنندگی به عنوان یک ماده آنتی باکتریال عمل می کند. همچنین دارای خاصیت خشک کنندگی و چسبندگی است. که تمام تعریق پوست را از بین می برد و به عنوان یک ماده کاربردی در ورزش وزنه برداری مورد است.فاده قرار می گیرد. علاوه بر این به دلیل است.فاده آسان، مقرون به صرفه بودن و همچنین قرار داشتن در سطح بهداشتی بالا و عدم ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی به عنوان یک پودر مجاز مورد است.فاده قرار می گیرد.

در صورت است.نشاق به فضای باز رفته و اگر مشکل تنفسی دارید حتما به مراکز درمانی مراجعه کنید. اگر این ماده با پوست شما تماس پیدا کرد محل را حداقل به مدت ۵ دقیقه با آب بشوئید و در صورت ایجاد هرگونه علامتی به مراکز درمانی مراجعه کنید.



( فروش ) های دیگر