تولید و ساخت کربنات منیزیم در جنوب تهران

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.

روش های صنعتی که برای تولید کربنات منیزیم با خلوص بالا است.فاده می شوند، این ماده را از طریق منیزیم بی کربنات تهیه می کنند. در این روش منیزیم بی کربنات از ترکیب منیزیم هیدروکسید و دی اکسید کربن در فشار بالا و دمای میانه تهیه می شود. در ادامه منیزیم بی کربنات با است.فاده از خلا خشک میشود که باعث میشود کربن دی اکسید و آب از دست بدهد. این واکنش به صورت زیر است.:

کربنات منیزیم از طریق است.خراج منیزیت معدنی بدست می آید. درصد از کربنات تولیدی در جهان توسط کشور چین است.خراج و آماده می شود. البته در آزمایشگاه، کربنات منیزیم را می توان با واکنش هر نمک محلول منیزیم و بی کربنات سدیم تهیه کرد. این ماده معدنی برای مبارزه با افسردگی، کاهش فشار خون، کمک به پیشگیری از میگرن، کاهش مقاومت به انسولین و افزایش عملکرد ورزشی است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر