فروش کربنات منیزیم در دماوند

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


پودر کربنات منیزیم در اندازه های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنند. این محصول تولیدی به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند خاصیت ضدعفونی کنندگی به عنوان یک ماده آنتی باکتریال عمل می کند. همچنین دارای خاصیت خشک کنندگی و چسبندگی است. که تمام تعریق پوست را از بین می برد و به عنوان یک ماده کاربردی در ورزش وزنه برداری مورد است.فاده قرار می گیرد. علاوه بر این به دلیل است.فاده آسان، مقرون به صرفه بودن و همچنین قرار داشتن در سطح بهداشتی بالا و عدم ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی به عنوان یک پودر مجاز مورد است.فاده قرار می گیرد.

منیزیم بی کربنات یک ماده جامد بدون بو و پایدار است. که به شکل یک توده سفید و شکننده در طبیعت یافت می شود. از نوع خالص آن در صنعت پزشکی و داروسازی به عنوان آنتی اسید و ملین و سایر محصولات دارویی است.فاده می شود. علاوه بر این در صنایع غذایی نیز به عنوان یک ماده افزودنی مجاز خوراکی به نمک خوراکی اضافه می شود و با جذب رطوبت از چسبیدن دانه های نمک به یکدیگر جلوگیری می کند. همچنین به عنوان یک ماده خشک کننده و یک ماده آنتی کیک و برای تهیه آب معدنی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی به عنوان یک ماده ایمن در صنعت آرایشی و بهداشتی برای تهیه خمیر دندان و لوازم آرایشی به کار برده می شود.

ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر