فروش کربنات منیزیم در دیزین

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.

در داخل مجموعه اسکی دیزین کلاس‌های آموزشی اسکی نیز وجود دارد. این کلاس‌ها در دو رشته آلپاین و اسنوبرد به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در اسنوبرد پا روی یک تکه چوب پهن فیکس شده و روی برف حرکت می‌کند. اما آلپاین یکی از رشته‌های اسکی است. که دو تخته و دو چوب دستی دارد و گران‌تر از اسنوبرد می‌باشد. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و یخ‌نوردی نیز به دیزین می‌روند. مسیر کوهنوردی آنها از گردنه دیزین به سمت قله سی‌چال و مسیر برگشت به سمت آهار برگ است..


تولید کربنات منیزیم خالص از طریق واکنش کربنات های قلیایی محلول در آب نظیر سدیم کربنات با محلول سولفات منیزیم انجام می شود. در اثر این واکنش، رسوب کربنات منیزیم تولید شده و سولفات سدیم محصول جانبی خواهد بود. دوغاب حاصل از واکنش پس از عبور از فیلتر پرس از محلول جدا شده و پس از خشک شدن در خشک کن دوار، آماده ی خردایش، بسته بندی و فروش خواهد بود.

در صورت است.نشاق به فضای باز رفته و اگر مشکل تنفسی دارید حتما به مراکز درمانی مراجعه کنید. اگر این ماده با پوست شما تماس پیدا کرد محل را حداقل به مدت ۵ دقیقه با آب بشوئید و در صورت ایجاد هرگونه علامتی به مراکز درمانی مراجعه کنید.

منیزیم بی کربنات یک ماده جامد بدون بو و پایدار است. که به شکل یک توده سفید و شکننده در طبیعت یافت می شود. از نوع خالص آن در صنعت پزشکی و داروسازی به عنوان آنتی اسید و ملین و سایر محصولات دارویی است.فاده می شود. علاوه بر این در صنایع غذایی نیز به عنوان یک ماده افزودنی مجاز خوراکی به نمک خوراکی اضافه می شود و با جذب رطوبت از چسبیدن دانه های نمک به یکدیگر جلوگیری می کند. همچنین به عنوان یک ماده خشک کننده و یک ماده آنتی کیک و برای تهیه آب معدنی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی به عنوان یک ماده ایمن در صنعت آرایشی و بهداشتی برای تهیه خمیر دندان و لوازم آرایشی به کار برده می شود.



( فروش ) های دیگر