تولید و ساخت کربنات منیزیم در شرق تهران

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


روش های صنعتی که برای تولید کربنات منیزیم با خلوص بالا است.فاده می شوند، این ماده را از طریق منیزیم بی کربنات تهیه می کنند. در این روش منیزیم بی کربنات از ترکیب منیزیم هیدروکسید و دی اکسید کربن در فشار بالا و دمای میانه تهیه می شود. در ادامه منیزیم بی کربنات با است.فاده از خلا خشک میشود که باعث میشود کربن دی اکسید و آب از دست بدهد. این واکنش به صورت زیر است.:

کربنات منیزیم به صورت توده های سبک، سفید، شکننده یا به صورت پودر سفید وجود دارد که بی بو است. و در هوا پایدار است.. این ماده شیمیایی عملا در آب نامحلول است. ولی با این وجود واکنش قلیایی ضعیفی با آن نشان می دهد. این ماده در الکل نامحلول است. اما توسط اسیدهای رقیق به سرعت حل می شود.

تولید کربنات منیزیم خالص از طریق واکنش کربنات های قلیایی محلول در آب نظیر سدیم کربنات با محلول سولفات منیزیم انجام می شود. در اثر این واکنش، رسوب کربنات منیزیم تولید شده و سولفات سدیم محصول جانبی خواهد بود. دوغاب حاصل از واکنش پس از عبور از فیلتر پرس از محلول جدا شده و پس از خشک شدن در خشک کن دوار، آماده ی خردایش، بسته بندی و فروش خواهد بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر