فروش کربنات منیزیم در شهر جدید اندیشه

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.

منیزیم ، عنصر شیمیایی است. که در جدول تناوبی دارای نشان Mg و عدد اتمی می باشد. منیزیم ، هشتمین عنصر فراوان است. و تقریبا % پوسته زمین را تشکیل می دهد و سومین عنصر فراوان محلول در آب دریا به حساب می آید. کاربرد اصلی این فلز قلیایی خاکی ، به عنوان عامل آلیاژ ساز برای ساخت آلیاژ آلومینیوم –منیزیم می باشد. منیزیم فلزی سبک ، سفید رنگ و نسبتا محکم می باشد ( یک سوم از آلومینیوم سبکتر ) که در معرض هوا به آرامی کدر می گردد. پودر این فلز هنگامیکه در معرض هوا قرار گیرد ، گرم شده ، با شعله های سفید رنگی می سوزد. اگرچه به شکل نوارهای باریک به آسانی محترق می شود ، سوختن مقادیر زیاد آن دشوار است..



( فروش ) های دیگر