تولید و ساخت کربنات منیزیم در شهرک صنعتی شمس آباد

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد

روش های صنعتی که برای تولید کربنات منیزیم با خلوص بالا است.فاده می شوند، این ماده را از طریق منیزیم بی کربنات تهیه می کنند. در این روش منیزیم بی کربنات از ترکیب منیزیم هیدروکسید و دی اکسید کربن در فشار بالا و دمای میانه تهیه می شود. در ادامه منیزیم بی کربنات با است.فاده از خلا خشک میشود که باعث میشود کربن دی اکسید و آب از دست بدهد. این واکنش به صورت زیر است.:

کربنات منیزیم به عنوان آنتی اسید مورد است.فاده قرار می گیرد و باعث خنثی سازی یا کاهش اسید معده می شود. این ماده به تسکین علائم اسیدیته بیش از حد معده در بیماران مبتلا به سوء هاضمه، سوزش سردل یا اختلال ریفلاکس معده کمک می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر