تولید و ساخت کربنات منیزیم در غرب تهران

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر ساکن تهران یا حتی در حومه شهر تهران ساکن هستید صد در صد اسم میدان صنعت به گوشتان خورده است. جالبه بدانید این میدان در تیر ماه سال ۵ همزمان با روز صنعت افتتاح شد. این میدان تنها میدان این منطقه است. برخی از ساکنین تهران، این میدان را با نام میدان شهرک غرب هم می شناسند. میدان صنعت در قسمت جنوب شهرک غرب قرار گرفته و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی را به هم متصل می کند.

شهران جنوبی، شهران شمالی، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، پونک جنوبی، پونک شمالی، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، بیمه، آپادانا، جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، ایران زمین شمالی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پونک، پیامبر، جنت آباد، سازمان برنامه، ستاری، سردار جنگل، سولقان، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهید مهدی باکری.

از دیگر محله‌های معروف غرب تهران می‌توان به محله اندیشه اشاره کرد که در منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده است.. به دلیل اینکه این محله از اراضی ناحیه عباس آباد است.، قیمت مسکن در آنجا نسبت به سایر نواحی پایتخت بیشتر است.. اگرچه کوچه‌های اندیشه فراز و نشیب‌های بسیاری دارند اما خانه‌های نوساز، لوکس و مجللی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌ربایند؛ به گونه‌ای که در اولین نگاه تصور می‌کنید محله اندیشه از اعیان نشین‌ترین محله‌های پایتخت است. که به اشتباه در این ناحیه واقع شده است.. هرچند عباس آباد با وجود این که قطب مراکز کار است.، امروزه یک ناحیه پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که از لحاظ بافت شهری، رشد بسیار مناسبی را داشته است..


کربنات منیزیم از طریق است.خراج منیزیت معدنی بدست می آید. درصد از کربنات تولیدی در جهان توسط کشور چین است.خراج و آماده می شود. البته در آزمایشگاه، کربنات منیزیم را می توان با واکنش هر نمک محلول منیزیم و بی کربنات سدیم تهیه کرد. این ماده معدنی برای مبارزه با افسردگی، کاهش فشار خون، کمک به پیشگیری از میگرن، کاهش مقاومت به انسولین و افزایش عملکرد ورزشی است.فاده می شود.

Mg(HCO) فرمول منیزیم هیدروژن کربنات است. که یک پودر سفید رنگ در دمای اتاق است.. این محصول کربنات منیزیم هیدراته، محتوای اکسید منیزیم .٪ ~ .۵٪، پودر غیر سمی، بی بو، تقریبا بی مزه است.. در هوا پایدار است.، تقریبا در آب یا اتانول نامحلول است.، اما می تواند آب را کمی قلیایی کند. با تولید دی اکسید کربن در اسید رقیق حل می شود. منیزیم هیدرژن کربنات عمدتا در صنعت داروسازی، برای درمان زخم معده و اثنی عشر و سایر شرایط است.فاده می شود.

تولید کربنات منیزیم خالص از طریق واکنش کربنات های قلیایی محلول در آب نظیر سدیم کربنات با محلول سولفات منیزیم انجام می شود. در اثر این واکنش، رسوب کربنات منیزیم تولید شده و سولفات سدیم محصول جانبی خواهد بود. دوغاب حاصل از واکنش پس از عبور از فیلتر پرس از محلول جدا شده و پس از خشک شدن در خشک کن دوار، آماده ی خردایش، بسته بندی و فروش خواهد بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر