فروش کربنات منیزیم در غرب تهران

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان‌طور که گفته شد، محله‌های معروف غرب تهران شامل شهرک آتی‌ساز، محله سرخه حصار، شهرک چیتگر، محله آزادشهر، شهرک المپیک، محله پاسداران، محله اندیشه و محله ستارخان می‌شوند. برای انتخاب محله مناسب برای زندگی، باید شرایط خود را در نظر بگیریم و بر اساس بودجه‌ای که داریم اهداف خرید یا اجاره خانه را اولویت‌بندی کنیم و دست به انتخاب بزنیم.

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..

شهرک آتی‌ساز از نظر مناطق شهرداری جزو منطقه به شمار می‌رود؛ در حالی که در مرز دو منطقه یک و دو قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مجتمع برای یک شهرک مسکونی در شهری بزرگ مانند تهران بسیار ایده آل است. و از چندین جهت به راه‌های ارتباطی محلی و بزرگراه‌های هم‌جوار دسترسی دارد.


منیزیم ، عنصر شیمیایی است. که در جدول تناوبی دارای نشان Mg و عدد اتمی می باشد. منیزیم ، هشتمین عنصر فراوان است. و تقریبا % پوسته زمین را تشکیل می دهد و سومین عنصر فراوان محلول در آب دریا به حساب می آید. کاربرد اصلی این فلز قلیایی خاکی ، به عنوان عامل آلیاژ ساز برای ساخت آلیاژ آلومینیوم –منیزیم می باشد. منیزیم فلزی سبک ، سفید رنگ و نسبتا محکم می باشد ( یک سوم از آلومینیوم سبکتر ) که در معرض هوا به آرامی کدر می گردد. پودر این فلز هنگامیکه در معرض هوا قرار گیرد ، گرم شده ، با شعله های سفید رنگی می سوزد. اگرچه به شکل نوارهای باریک به آسانی محترق می شود ، سوختن مقادیر زیاد آن دشوار است..

ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر