فروش کربنات منیزیم در فیروزکوه

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


کربنات منیزیم خوراکی از هیدروکسید منیزیم تولید می شود و به عنوان یک ماده معدنی طبیعی نیز در طبیعت وجود دارد. این ماده به عنوان تنظیم کننده اسیدیته و یک ماده قلیایی بطور گسترده برای جلوگیری از تغییر رنگ و کیک شدن (caking) مواد غذایی و به عنوان سفید کننده در غذاهای فرآوری شده است.فاده می شود. مصرف بیش از حد این ماده از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها می تواند باعث فلج شدن ماهیچه های روده شود که می تواند باعث انسداد روده شود.

کربنات های منیزیم را می توان به عنوان منبع منیزیم برای ساخت ترکیبات کاتالیزور است.فاده کرد. همچنین در صنعت غذا به عنوان ماده ضد انباشتگی در نمک پخت و پز و به عنوان عامل قالب گیری در ساخت بیسکویت است.فاده می شود و به عنوان منبع کربنات در نوشابه ها نیز کاربرد دارد. کربنات منیزیم به عنوان پرکننده معدنی در کاغذسازی است.فاده می شود و سفیدی و قوام کاغذ را بهبود می بخشد. در کاغذ سیگار، یک تنظیم کننده احتراق است..

کربنات منیزیم اغلب به صورت دو گرید کربنات منیزیم سبک و سنگین به فروش می رسد که فرم سبک -.۵ برابر حجیم تر از فرم سنگین است.. فرم سبک کربنات منیزیم به دلیل ساختار کریستالی متخلخل چگالی کمتری دارد و اغلب به عنوان گچ کوهنوردی، باشگاه یا وزنه برداری است.فاده می شود. فرم سنگین به دلیل ساختار کریستالی غیرقابل نفوذ چگالی بالاتری دارد، این گرید معمولا به عنوان مناسب ترین بافر در کاغذ و سایر مواد انتخاب می شود.



( فروش ) های دیگر