تولید و ساخت کربنات منیزیم در لواسان

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.


Mg(HCO) فرمول منیزیم هیدروژن کربنات است. که یک پودر سفید رنگ در دمای اتاق است.. این محصول کربنات منیزیم هیدراته، محتوای اکسید منیزیم .٪ ~ .۵٪، پودر غیر سمی، بی بو، تقریبا بی مزه است.. در هوا پایدار است.، تقریبا در آب یا اتانول نامحلول است.، اما می تواند آب را کمی قلیایی کند. با تولید دی اکسید کربن در اسید رقیق حل می شود. منیزیم هیدرژن کربنات عمدتا در صنعت داروسازی، برای درمان زخم معده و اثنی عشر و سایر شرایط است.فاده می شود.

ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.

کربنات منیزیم به صورت توده های سبک، سفید، شکننده یا به صورت پودر سفید وجود دارد که بی بو است. و در هوا پایدار است.. این ماده شیمیایی عملا در آب نامحلول است. ولی با این وجود واکنش قلیایی ضعیفی با آن نشان می دهد. این ماده در الکل نامحلول است. اما توسط اسیدهای رقیق به سرعت حل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر