فروش کربنات منیزیم در پردیس

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


یک نمک معدنی سفید رنگ است.. چندین شکل از کربنات منیزیم هیدراته مانند دی، تری (دمای ذوب ۵ درجه سانتی‌گراد) و پنتاهیدرات‌ها و نیز بازها مانند آرتینیت و هیدرو منیزیم به عنوان مواد معدنی در دسترس هستند. شکل غیرهیدرات (منیزیت) این نمک که در دمای ۵ درجه سانتی‌گراد تجزیه می‌شود معمولا در آب، است.ون و آمونیاک انحلال‌ناپذیر است.. تمام اشکال این ماده با اسیدها واکنش نشان می‌دهند. کربنات منیزیم با ساختاری شبیه کلسیت به بلور تبدیل می‌شود.کربنات‌های منیزیم سبک و سنگین در واقع به ترتیب همان هیدروکسی کربنات‌های منیزیم یعنی هیدرومنیزیم و دیپینگیت هستند. این ماده از معادن منیزیت است.خراج می شوند و غنی ترین این معادن در شرق کشور و در خراسان جنوبی قرار دارند. هم چنین یکی از مواد اولیه برای تولید اکسید منیزیم، کربنات منیزیم است.. در فرآیند کلسیناسیون در کوره های با دمای بالا، دی اکسید کربن از کربنات خارج شده و اکسید منیزیم تولید می شود.

تولید کربنات منیزیم خالص از طریق واکنش کربنات های قلیایی محلول در آب نظیر سدیم کربنات با محلول سولفات منیزیم انجام می شود. در اثر این واکنش، رسوب کربنات منیزیم تولید شده و سولفات سدیم محصول جانبی خواهد بود. دوغاب حاصل از واکنش پس از عبور از فیلتر پرس از محلول جدا شده و پس از خشک شدن در خشک کن دوار، آماده ی خردایش، بسته بندی و فروش خواهد بود.

منیزیم ، عنصر شیمیایی است. که در جدول تناوبی دارای نشان Mg و عدد اتمی می باشد. منیزیم ، هشتمین عنصر فراوان است. و تقریبا % پوسته زمین را تشکیل می دهد و سومین عنصر فراوان محلول در آب دریا به حساب می آید. کاربرد اصلی این فلز قلیایی خاکی ، به عنوان عامل آلیاژ ساز برای ساخت آلیاژ آلومینیوم –منیزیم می باشد. منیزیم فلزی سبک ، سفید رنگ و نسبتا محکم می باشد ( یک سوم از آلومینیوم سبکتر ) که در معرض هوا به آرامی کدر می گردد. پودر این فلز هنگامیکه در معرض هوا قرار گیرد ، گرم شده ، با شعله های سفید رنگی می سوزد. اگرچه به شکل نوارهای باریک به آسانی محترق می شود ، سوختن مقادیر زیاد آن دشوار است..



( فروش ) های دیگر