فروش کربنات پتاس در رباط کریم

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.


پتاسیم کربنات طعم نمکی دارد ، که در آب محلول است. و در حلال های آلی مثل اتانول واتر و است.ون حل نمی شود. فشار بخار آن بسیار پایین است. و نقطه ذوب آن را نمی توان تعیین کرد .پتاسیم کربنات در دمای بالا تجزیه می شود، و می تواند رطوبت هوا را جذب کند به همین دلیل این ماده ظاهری خیس و آبکی دارد. فرایند حل شدن این ماده در آب فرایندی گرمازا است.. زمانیکه در آب حل می شود به اجزاء سازنده اش یعنی کاتیون پتاسیم (

کربنات پتاسیم با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر و یا کریستال های سفید رنگ است.. این ماده در گرید های خوراکی ، صنعتی و کشاورزی ( کود ) موجود بوده و میتوانید براساس نیاز خود از فروشگاه ما تهیه نمایید. این ماده  به صورت پودر یا گرانول بدون بو و سفید رنگ بوده و دارای جرم مولکولی .gr/mol و یکی از منابع تامین پتاسیم می باشد.

پتاسم خالص را نمی توان از کانی ها به دست اورد اما میتوان آن را از ترکیباتی مثل پتاسیم کربنات به دست آورد. منابع مهم پتاسیم و پتاس منابعی در کالیفرنیا، آلمان، نیومکزیکو، یوتا و..می‌باشد. در عمق فوتی زیر بستر Saskatchewan ، مقادیر عظیمی از پتاس وجود دارد که می تواند به عنوان یک منبع مهم برای این عنصر در آینده در نظر گرفته شود.



( فروش ) های دیگر