فروش کربنات پتاس در پردیس

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


پتاسم خالص را نمی توان از کانی ها به دست اورد اما میتوان آن را از ترکیباتی مثل پتاسیم کربنات به دست آورد. منابع مهم پتاسیم و پتاس منابعی در کالیفرنیا، آلمان، نیومکزیکو، یوتا و..می‌باشد. در عمق فوتی زیر بستر Saskatchewan ، مقادیر عظیمی از پتاس وجود دارد که می تواند به عنوان یک منبع مهم برای این عنصر در آینده در نظر گرفته شود.

پتاسیم کربنات طعم نمکی دارد ، که در آب محلول است. و در حلال های آلی مثل اتانول واتر و است.ون حل نمی شود. فشار بخار آن بسیار پایین است. و نقطه ذوب آن را نمی توان تعیین کرد .پتاسیم کربنات در دمای بالا تجزیه می شود، و می تواند رطوبت هوا را جذب کند به همین دلیل این ماده ظاهری خیس و آبکی دارد. فرایند حل شدن این ماده در آب فرایندی گرمازا است.. زمانیکه در آب حل می شود به اجزاء سازنده اش یعنی کاتیون پتاسیم (

کربنات پتاسیم با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر و یا کریستال های سفید رنگ است.. این ماده در گرید های خوراکی ، صنعتی و کشاورزی ( کود ) موجود بوده و میتوانید براساس نیاز خود از فروشگاه ما تهیه نمایید. این ماده  به صورت پودر یا گرانول بدون بو و سفید رنگ بوده و دارای جرم مولکولی .gr/mol و یکی از منابع تامین پتاسیم می باشد.



( فروش ) های دیگر