تولید و ساخت کربنات پتاسیم در شهر جدید اندیشه

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


پتاسیم کربنات در صورت برخورد با پوست باعث تحریک شده و می تواند باعث آسیب شدید چشم شود. اشتنشاق غبار و اسپری این ماده می تواند باعث ایجاد مشکلات شدید در سیستم تنفسی شود ( میزان آسیب بستگی به شدت تماس دارد). بلع کربنات پتاسیم می تواند باعث تخریب غشای مخازی دهان ، گلو ، مری و معده شود . هنوز در مورد این ماده گزارشاتی مبنی بر اثرات مزمن و یا ایجاد سرطان ارائه نشده است.. پتاسیم کربنات می تواند باعث تغییر pH آب های سطحی و ایجاد تغییر در زندگی آبزیان شود.

عنصر پتاسیم با نماد شیمیایی (K) یکی از ماده ضروری برای رشد و تکثیر گیاه است. که برای تامین عنصر پتاسیم برای گیاهان از این ماده به عنوان کود است.فاده می شود. این ماده باعث تقویت و است.حکام ریشه و ساقه گیاهان می شود.و منجر به بهبود رشد گیاه و حفظ آب خاک می شود.

پتاسیم موردنیاز در خوراک دام ها را می توان از پتاسیم کربنات تامین کرد. برای تولید کشمش نیز از کربنات پتاسیم خوراکی است.فاده می شود. یکی از کاربردهای مهم این محصول در صنایع غذایی است.فاده برای خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش است.. کربنات پتاس باعث شل شدن پوسته انگور و تسریع تبخیر آب از آن می شود، در نتیجه انگور در زمان کمتری به کشمش تبدیل می شود. علاوه بر انگور، از این ماده می توان برای خشک کردن سایر میوه ها نیز است.فاده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر