فروش کلراید کلسیم در اسلامشهر

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


کلرید کلسیم در مخلوط بتن برای تسریع گیرش اولیه است.فاده می شود، اما یون های کلرید منجر به خوردگی میلگرد فولادی می شود، بنابراین نباید از آن در بتن مسلح است.فاده شود. کلسیم کلرید خشک یا بی آب نیز برای این منظور است.فاده می شود که می توان آن را برای اندازه گیری رطوبت بتن به کار برد. شایان ذکر است. است.فاده از کلرید کلسیم فقط در بتن های فاقد فولاد و به میزان درصد وزنی سیمان قابل است.فاده و مجاز می باشد.

در تماس پوستی ممکن است. باعث تحریک خفیف روی پوست خشک گردد ولی اگر ماده فوق مرطوب باشد در پوست ممکن است. باعث تحریک شدید و حتی سوختگی شود. برای کمک‌های اولیه بایستی مواد اضافی را از روی پوست پاک نموده و بلافاصله پوست را با آب فراوان بشویید.

خاصیت این ماده به گونه‌ای بوده که به سیالات کمک نموده تا قوام لازم را به دست آورند، تراکم را افزایش داده و سازندهای شیل را تثبیت کنند. نقش تقویت و پشتیبانی از کلیه عملیات حفاری را ایفا نموده و کلسیم کلراید را می‌توان به عنوان یک مهارکننده شیل است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر