فروش کلراید کلسیم در بازار لاله زار

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در گل حفاری نیز برای خنک کردن و روانکاری بیت و حذف قلمه ها از سوراخ است.فاده می‌شود و به افزودن چگالی گل حفاری کمک می‌کند تا بر فشارهای تشکیل دهنده غلبه کند و نفت، گاز و آب را در جای خود نگه دارد. کلسیم کلرید هیدراتاسیون خاک رس و شیل را مهار می‌کند و وزن مورد نیاز را برای غلبه بر فشار تامین می‌کند. از طرفی به حمل قلمه‌ها به سطح کمک می‌کند و به راحتی از محلول غلیظ‌تر رقیق می‌شود.

فرایند حلالیت کلرید کلسیم در آب به دلیل ویژگی آنتالپی بالا حین حل شدن گرماده بوده و در واقع موجب آزاد شدن گرما می شود. نمک کلرید کلسیم به عنوان نمک محلول در آب و منبع مناسب کلسیم به منظور است.فاده در واکنش های جانشینی می باشد و به راحتی جایگزین کاتیون دیگری می شود.

این نمک نوعی هالید یونی معمولی بوده و در ترکیب آن دو نوع یون بسیار معروف منجمله دو مولکول کلر (Cl) و یک مولکول کلسیم (Ca) وجود دارد. شکل ظاهری کلرید کلسیم بسته به نوع است.فاده و میزان خلوص آن بصورت گرانولی، کلوخه‌ای، پودری و یا پرک تولید می‌شود. بوی خاصی ندارد و می‌توان گفت بدون بو می‌باشد. از این ترکیب شیمیایی برای اهداف متعددی منجمله سرد کردن، کنترل گرد و غبار، ذوب یخ و ایمنی راه‌ها، حفاری چاه‌های نفتی و صنایع لبنیاتی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر