تولید و ساخت کلراید کلسیم در بهارستان

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


پیدایش کلرید کلسیم در طبیعت به شکل هیدراته بوده و به عنوان کانی‌های کمیاب سینجاریت (دی هیدرات) و قطب جنوب (هگزا هیدرات) وجود دارد. همچنین به مقدار زیادی در آب‌های نمک طبیعی دریاچه‌های نمک و رسوبات نمک یافت می‌شود. در تهیه کلرید کلسیم می‌توان از واکنش سنگ آهک (CaCo₃) با اسید هیدروکلریک (Hcl) است.فاده نمود و محصول نهایی CaCl₂ تولید می‌شود.

از کلسیم کلرید به عنوان عامل سفت کننده، در کنسرو سبزیجات، دلمه سویا، توفو و تولید جایگزین خاویار از آب سبزیجات یا میوه است.فاده می شود. همچنین این ماده معمولا به عنوان الکترولیت در نوشیدنی های ورزشی و سایر نوشیدنی های غیر الکلی از جمله آب معدنی کاربرد دارد. از طعم بسیار شور کلسیم کلرید می توان برای طعم دادن به ترشی ها است.فاده نمود. از خواص کم کردن نقطه انجماد کلرید کلسیم برای کند کردن انجماد کارامل در میله های شکلات پر از کارامل است.فاده می شود. همچنین کلسیم کلرید، برای حفظ بافت سیب های خرد شده در کنسرو نیز مناسب است..

برای جلوگیری از تورم شیل از مهارکننده‌های شیل است.فاده می‌شود و به عنوان یک سیال تکمیل کننده، پوشش چاه را آب‌بندی می‌کند و گل حفاری را جابجا می‌نماید. به طور خلاصه کلرید کلسیم در چاه‌های نفتی برای بهبود کارایی و عملکرد است.خراج نفت است.فاده می‌گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر