تولید و ساخت کلراید کلسیم در دماوند

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


 این نمک معدنی دارای فرمول شیمیایی CaCl می باشد. این ماده از خنثی سازی اسید کلریدریک همراه با هیدروکسید کلسیم تشکیل می شود. ناگفته نماند این ترکیب غیرآلی، جزء مواد اولیه ی صنعتی به حساب می آید و در دمای اتاق به شکل جامد است..

در صورتیکه مقادیری از ماده فوق بلعیده گردد، ممکن است. باعث تحریک جدی غشای مخاطی شود چون گرمای هیدرولیز مقادیر زیاد می‌تواند باعث ناراحتی گوارشی، است.فراغ، درد شکم گردد. بهترین راهکار برای کمک‌های اولیه بلافاصله طبق دستور پزشکی حالت است.فراغ را تحریک نمایید.

سایر کاربردهای صنعتی شامل است.فاده به عنوان یک افزودنی در پلاستیک، به عنوان کمک زهکشی برای تصفیه فاضلاب، به عنوان یک افزودنی در کپسول های آتش نشانی، به عنوان یک افزودنی در داربست کنترل در کوره بلند، و به عنوان یک رقیق کننده در &#;نرم کننده های پارچه&#; است..



( تولید و ساخت ) های دیگر