تولید و ساخت کلراید کلسیم در غرب تهران

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیش از دهه غرب تهران تنها شامل دو منطقه   و می شد ولی از آنجایی که این دو منطقه نسبت به تمامی مناطق دیگر بزرگ تر بودند شهرداری تهران تصمیم گرفت غرب تهران را به منطقه ، ، و تقسیم کند. منطقه که از سمت غرب به وردآورد شمالی ختم می شود شامل محله هایی همچون چیتگر شمالی ، دهکده المپیک و شهرک راه آهن می شود و منطقه نیز شامل تهرانسر می شود که در ادامه این به صورت جزئی نگاهی به آن ها می اندازیم.

باید اشاره کنیم که آب و هوا در محله های غرب تهران به ویژه در منطقه بسیار عالی و خوب می باشد و نسبت به سایر مناطق شهر تهران، آلودگی کمتری در این منطقه از پایتخت وجود دارد. همچنین جالب است. بدانید که با فرا رسیدن فصل سرما در پایتخت، سوز شدیدی از سمت کرج به تهران وجود دارد که منطقه نیز با قرار داشتن در نزدیکی است.ان البرز، میزان سرمای بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارد. 

اما با وجود گستردگی این منطقه، و همچنین وجود تعداد بسیار زیادی از شهرک ها و جاذبه های گردشگری، پاساژ ها و مراکز خرید بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد که گزینه های بسیار مناسبی برای گشت و گذار و تفریح می باشند. این پاساژ ها شامل پاساژ کوروش، مرکز خرید الماس، مرکز خرید شهرداری، مرکز خرید رضا، پاساژ الهام، پاساژ رحیمیان، مرکز تجاری تهرانسر، مجتمع تجاری و شهربازی، مرکز تجاری صدف، و ... اشاره کرد. 


کلسیم کلرید صنعتی و کلرید کلسیم خوراکی چیست؟ اکنون که دریافتیم کلسیم کلراید چیست؟ به بررسی انواع آن می پردازیم. کلسیم کلرید در دو گرید کلسیم کلرید خوراکی و کلسیم کلرید صنعتی و با کاربرد های مختلف و متنوعی تولید می شود که در زیر توضیح داده شده است.:

این ماده ارزشمند می‌تواند رطوبت را از هوا و از سطح زمین جذب نماید و در رطوبتی که جذب می‌نماید حل و شفاف شود و به راحتی تبخیر نمی‌شود این ویژگی کلسیم کلرید باعث شده تا در صنعت نگهداری از راه‌ها بسیار ارزشمند و پرکاربرد شود.

این نمک نوعی هالید یونی معمولی بوده و در ترکیب آن دو نوع یون بسیار معروف منجمله دو مولکول کلر (Cl) و یک مولکول کلسیم (Ca) وجود دارد. شکل ظاهری کلرید کلسیم بسته به نوع است.فاده و میزان خلوص آن بصورت گرانولی، کلوخه‌ای، پودری و یا پرک تولید می‌شود. بوی خاصی ندارد و می‌توان گفت بدون بو می‌باشد. از این ترکیب شیمیایی برای اهداف متعددی منجمله سرد کردن، کنترل گرد و غبار، ذوب یخ و ایمنی راه‌ها، حفاری چاه‌های نفتی و صنایع لبنیاتی است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر