تولید و ساخت کلراید کلسیم در پیشوا

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


استنشاق مواد گرانولی خطر قابل توجهی برای است.نشاق ایجاد نمی‌کند ولی است.نشاق گرد و غبار این محصول ممکن است. باعث تحریک مجاری تنفسی گردد و دارای علائمی مانند سرفه می‌گردد. اقدامات درمانی برای افرادی که در معرض کلسیم کلراید قرار گرفته‌اند توصیه می‌گردد به هوای تازه منتقل کنید تا اکسیژن بیشتری به بیمار برسد، بیمار را گرم نگه دارید و در حالت است.راحت قرار داده و داروهای لازم را از طریق دکتر دریافت کنید.

این ماده در گروه نمک‌ها طبقه بندی می‌گردد و لذا این ترکیب شیمیایی در انواع صنایع است.فاده فراوانی دارد و شامل دو نوع گرید صنعتی و خوراکی می‌باشد، گرید صنعتی کلرید کلسیم دارای خلوص % و گرید خوراکی کلرید کلسیم دارای خلوص % بوده و این نمک ارزشمند دارای فرمول شیمیایی CaCl₂ می‌باشد.

این ماده ارزشمند می‌تواند رطوبت را از هوا و از سطح زمین جذب نماید و در رطوبتی که جذب می‌نماید حل و شفاف شود و به راحتی تبخیر نمی‌شود این ویژگی کلسیم کلرید باعث شده تا در صنعت نگهداری از راه‌ها بسیار ارزشمند و پرکاربرد شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر