فروش کلرید آمونیوم در بومهن

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


آمونیوم کلرید، آمونیوم کلراید یا نشادر، یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی NHCl پودری سفیدرنگ و بی بو است. و مزه ی شور و گاها تند دارد. نشادر طعم نمکی دارد و کمی تلخ است. و به عبارت دیگر، یک نمک اسیدی به حساب می‌آید. این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نشادر یک جامد پودری سفید رنگ است. که به رطوبت حساس است.. نشادر ترکیبی پایدار است.، اما در صورت تماس با اسید و بازهای قوی، ناپایداری از خود نشان می‌دهد. انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است. و در آب گرم به راحتی حل شده و محلولی شفاف ایجاد می کند. محلول آبی نشادر کمی خاصیت اسیدی دارد و اسیدیته‌ی آن با حرارت دادن افزایش پیدا می‌کند. نشادر در آب، اتانول و آمونیاک محلول است. ولی در حلال‌هایی مثل است.ون و اتر نامحلول است.. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب و درجه سانتی گراد است.. این ماده به طور کلی از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به دست می آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نشادر در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی است.فاده می‌شود. مثلا در صنایع بهداشتی، به عنوان غلیظ کننده و افزودنی در تهیه تونرهای غیرالکلی است.فاده می‎‌شود. در صنایع غذایی هم معمولا به عنوان بهبود دهنده‌ی طعم در نان‌ها است.فاده می‌شود، و همچنین به عنوان منبع نیتروژن برای فرمنتاسیون مخمر است.فاده می‌شود.

شما می توانید برای خرید آمونیوم کلرید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین از طریق همین صفحه اقدام بفرمایید. فروشگاه تمادکالا امکان ارسال محصولات را به اقصی نقاط کشور در حداقل زمان فراهم کرده است.. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان مجوعه تمادکالا همه روزه پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.

شرکت اینترنتی تمادکالا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به صورت جزئی و عمده است.. فروش آمونیوم کلرید به مقدار دلخواه و با کیفیت تضمین شده در فروشگاه تمادکالا صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر