فروش کلرید آمونیوم در شهر جدید اندیشه

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

آمونیوم کلرید، آمونیوم کلراید یا نشادر، یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی NHCl پودری سفیدرنگ و بی بو است. و مزه ی شور و گاها تند دارد. نشادر طعم نمکی دارد و کمی تلخ است. و به عبارت دیگر، یک نمک اسیدی به حساب می‌آید. این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نشادر یک جامد پودری سفید رنگ است. که به رطوبت حساس است.. نشادر ترکیبی پایدار است.، اما در صورت تماس با اسید و بازهای قوی، ناپایداری از خود نشان می‌دهد. انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است. و در آب گرم به راحتی حل شده و محلولی شفاف ایجاد می کند. محلول آبی نشادر کمی خاصیت اسیدی دارد و اسیدیته‌ی آن با حرارت دادن افزایش پیدا می‌کند. نشادر در آب، اتانول و آمونیاک محلول است. ولی در حلال‌هایی مثل است.ون و اتر نامحلول است.. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب و درجه سانتی گراد است.. این ماده به طور کلی از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به دست می آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نشادر در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی است.فاده می‌شود. مثلا در صنایع بهداشتی، به عنوان غلیظ کننده و افزودنی در تهیه تونرهای غیرالکلی است.فاده می‎‌شود. در صنایع غذایی هم معمولا به عنوان بهبود دهنده‌ی طعم در نان‌ها است.فاده می‌شود، و همچنین به عنوان منبع نیتروژن برای فرمنتاسیون مخمر است.فاده می‌شود.

شرکت اینترنتی تمادکالا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به صورت جزئی و عمده است.. فروش آمونیوم کلرید به مقدار دلخواه و با کیفیت تضمین شده در فروشگاه تمادکالا صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر