تولید و ساخت کلرید آمونیوم در غرب تهران

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :

پایتخت ایران، از جمله شهر هایی است. که شهرتی جهانی داشته واز زمان های بسیار قدیم تا کنون مورد توجه بسیاری از افراد بوده است.. در واقع شهر تهران را همگان می شناسند و از نقاط مختلف دنیا، برای گشت و گذار و بازدید به آن می آیند. این شهر، بزرگ ترین شهر ایران می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. علاوه بر این منطقه ها، این شهر را بر اساس موقعیت های جغرافیایی نیز تقسیم بندی شده است. تا راحت تر بتوان محله های مختلف آن را شناسایی کرد و با مسیر های دسترسی مختلف موجود در آن آشنا شد و از آن ها است.فاده کرد. اما محله های غرب تهران از جمله محله هایی است. که توجه گردشگران و توریستان و حتی پایتخت نشینان را به خود جلب می کند. 

از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..


آمونیوم کلراید یکی از مواد شیمیایی می باشد که به راحتی می توانید از فروشگاه تماد کالا تهیه کنید. شما می توانید با تماس تلفنی و یا سفارش این ماده را در مقادیر دلخواه سفارش دهید. آمونیوم کلراید یا نشادر این شرکت با کیفیت تضمینی ارائه می شود .

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

شما می توانید برای خرید آمونیوم کلرید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین از طریق همین صفحه اقدام بفرمایید. فروشگاه تمادکالا امکان ارسال محصولات را به اقصی نقاط کشور در حداقل زمان فراهم کرده است.. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان مجوعه تمادکالا همه روزه پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر