فروش کلرید آمونیوم در غرب تهران

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صادقیه یا آریاشهر که بسیاری آن را امروزه به عنوان یکی از میدان اصلی ترین تهران یاد می کنند. صادقیه یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است. که در خود خیابان های جناح ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی و علامه جعفری را در خود جای داد و در اصل از آن به عنوان مرکز غرب تهران یاد می کنند. آغاز ساخت و ساز در این محله نسبت به دیگر مناطق دیگر غرب زودتر آغاز شد و اولین مرحله ساخت و ساز در آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می گردد.

پس از انقلاب اسلامی و با آغاز طرح های مختلف توریستی در این منطقه تهرانی ها که سعی داشتند از آب و هوای خوب و شهرسازی نوین این منطقه لذت ببرند به سمت این محله مهاجرت کردند. امروزه به لطف ساخت و سازهای گسترده و گسترش مراکز خرید مانند ایران مال ، بام لند و مرکز خرید رز این منطقه به یکی از مقاصد گردشگری در تهران تبدیل شده است.. این محله که نسبت به دیگر بخش های تهران از آب و هوای بهتری برخوردار است. دارای دو بیمارستان فوق تخصصی به نام بیمارستان تریتا و آفتاب می باشد که مشهوریت آن را بیش از حد کرده است..

این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود. همچنین دسترسی به این محله از بزرگراه همت، بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام، بزرگراه نیایش، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و بزرگراه حکیم می باشد. 


آمونیوم کلراید یکی از مواد شیمیایی می باشد که به راحتی می توانید از فروشگاه تماد کالا تهیه کنید. شما می توانید با تماس تلفنی و یا سفارش این ماده را در مقادیر دلخواه سفارش دهید. آمونیوم کلراید یا نشادر این شرکت با کیفیت تضمینی ارائه می شود .

شرکت اینترنتی تمادکالا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به صورت جزئی و عمده است.. فروش آمونیوم کلرید به مقدار دلخواه و با کیفیت تضمین شده در فروشگاه تمادکالا صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تمامی محصولات تماد کالا از جمله آمونیوم کلرید (نشادر) با کیفیت تضمینی ارائه می شود، تضمین کیفیت تماد کالا به این صورت است. که درصورت ارائه برگه آنالیز توسط مشتری و مغایرت با مشخصات ماده تمامی ماده پس گرفته می‌شود، در نتیجه هیج نگرانی درخصوص تضمین کیفیت، برای مشتریان عزیز، نباید وجود داشته باشد.



( فروش ) های دیگر