فروش کلرید آمونیوم در ملارد

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد؛ یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام می باشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد. با توجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدین کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامی ثلاث و آصف تاج بخش زمین های ملارد را از اداره خالصه به قیمت۵ هزار تومان و آن هم به صورت اقساط خریداری نمودند.

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تمامی محصولات تماد کالا از جمله آمونیوم کلرید (نشادر) با کیفیت تضمینی ارائه می شود، تضمین کیفیت تماد کالا به این صورت است. که درصورت ارائه برگه آنالیز توسط مشتری و مغایرت با مشخصات ماده تمامی ماده پس گرفته می‌شود، در نتیجه هیج نگرانی درخصوص تضمین کیفیت، برای مشتریان عزیز، نباید وجود داشته باشد.

شما می توانید برای خرید آمونیوم کلرید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین از طریق همین صفحه اقدام بفرمایید. فروشگاه تمادکالا امکان ارسال محصولات را به اقصی نقاط کشور در حداقل زمان فراهم کرده است.. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان مجوعه تمادکالا همه روزه پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.



( فروش ) های دیگر