فروش کلرید آمونیوم در چهاردانگه

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


شما می توانید برای خرید آمونیوم کلرید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین از طریق همین صفحه اقدام بفرمایید. فروشگاه تمادکالا امکان ارسال محصولات را به اقصی نقاط کشور در حداقل زمان فراهم کرده است.. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان مجوعه تمادکالا همه روزه پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.

تمامی محصولات تماد کالا از جمله آمونیوم کلرید (نشادر) با کیفیت تضمینی ارائه می شود، تضمین کیفیت تماد کالا به این صورت است. که درصورت ارائه برگه آنالیز توسط مشتری و مغایرت با مشخصات ماده تمامی ماده پس گرفته می‌شود، در نتیجه هیج نگرانی درخصوص تضمین کیفیت، برای مشتریان عزیز، نباید وجود داشته باشد.

شرکت اینترنتی تمادکالا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به صورت جزئی و عمده است.. فروش آمونیوم کلرید به مقدار دلخواه و با کیفیت تضمین شده در فروشگاه تمادکالا صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر