تولید و ساخت کلرید منیزیم در بومهن

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

از گرید خوراکی نقش مکمل، مغذی و سم زدایی در بدن است. که عامل بیش از صدها واکنش زیستی در بدن است..  از بسیاری از عفونت ها در بدن جلوگیری می کند. تنظیم  کننده pH خون است. و  با پاک سازی خون و تقویت سیستم ایمنی، بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می کند. به دلیل حل کلسترول در رگ ها از حملات قلبی جلوگیری می کند. این ماده شیمیایی به حذف واحدهای اسیدی در کلیه کمک می کند و فعالیت مغزی و انتقال پیام های عصبی را تحریک کرده و تعادل ذهنی کل بدن را فراهم می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر