تولید و ساخت کلرید منیزیم در لواسان

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.


از گرید خوراکی نقش مکمل، مغذی و سم زدایی در بدن است. که عامل بیش از صدها واکنش زیستی در بدن است..  از بسیاری از عفونت ها در بدن جلوگیری می کند. تنظیم  کننده pH خون است. و  با پاک سازی خون و تقویت سیستم ایمنی، بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می کند. به دلیل حل کلسترول در رگ ها از حملات قلبی جلوگیری می کند. این ماده شیمیایی به حذف واحدهای اسیدی در کلیه کمک می کند و فعالیت مغزی و انتقال پیام های عصبی را تحریک کرده و تعادل ذهنی کل بدن را فراهم می کند.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

کلرید منیزیم از مواد پرمصرف برای صنایع مختلف می باشد و برای مصارف گوناگونی است.فاده می شود. این ماده با بلور های سفید خود در شرکت تماد کالا در مقادیر دلخواه بفروش می رسد. شما می توانید با وارد کردن حجم دلخواه ضمن آگاهی از میزان قیمت کلرید منیزیم خرید خود را ثبت کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر