فروش کلرید منیزیم در ورامین

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

شرکت شیمی گستر آران با هدف ورود به صنایع فرآوری و تولید مـواد شیمیایی نوآورانه در سال تغییر ماموریت داده و به منظور دستیابی به ماموریت خود به بررسی محصولات و مواد مختلف در این حوزه پرداخت. محصولات تولـیدی شـرکت شـیمی گسـتر آران در حال حاضر اکسید منیزیم،هیدروکسیدمنیزیم، کلرید کلسیم و کلرید منیزیم می باشد.



( فروش ) های دیگر