تولید و ساخت کلسیم کلرید در بازار لاله زار

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



صادرات کلسیم کلراید به کشورهای همسایه منجمله عراق و ترکیه با کیفیت صادراتی در بسته‌بندی‌های کیلویی در جامبو‌بگ‌های تنی بارگیری شده و پس از انجام امورات گمرکی و پلمب ماشین، اجازه خروج از مرز را خواهد داشت. در عراق از کلسیم کلراید %، در صنعت حفاری نفت به منظور است.حکام دیوارهای حفاری است.فاده می‌نمایند. با توجه به اینکه صادرات اصلی عراق، نفت خام می‌باشد و در سال گذشته نیز میزان صادرات نفت خام . میلیارد دلار بوده، لذا نیاز اساسی برای خرید کلرید کلسیم در فرآیند است.خراج نفت خام را دارد.

کلرید کلسیم ترکیبی سفید رنگ که معمولا شکل ظاهری آن بصورت پرک، کلوخه و یا دانه های کوچک می باشد. کلرید کلسیم در آب به راحتی حل می شود و تفاوت آن با نمک طعام جایگزینی کلسیم به جای سدیم می باشد، به شدت جاذب رطوب بوده و به عنوان رطوبت گیر مورد است.فاده قرار می گیرد.

برقکافت یا الکترولیز فرآیندی است. که در آن مواد در اثر جریان الکتریسیته تجزیه می شوند. برقکافت کلرور کلسیم خالص و مذاب منجر به تولید عناصر سازنده آن یعنی کلسیم و کلر می شود. از انچاییکه کلسیم دارای بار مثبت است. در کاتد قرار می گیرد و کلر نیز که دارای بار منفی است. در آند قرار می گیرد. 



( تولید و ساخت ) های دیگر