تولید و ساخت کلسیم کلرید در جنوب تهران

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


کلسیم کلراید یک عنصر مهم در صنایع غذایی می باشد که عامل طعم و مزه شور غذا می باشد. در واقع طعم شور کلرید کلسیم به محصولات غذایی عطر و طعم می دهد در حالی که سدیم که مضر است. به ترکیب افزوده نمی شود. اسپری کردن این ماده شیمیایی باعث افزایش عمر مفید و است.حکام میوه ها و سبزیجات و بهبود کیفیت و ارزش تغذیه ای آنها در زمان انجمادشان می گردد.

فرایند حلالیت کلرید کلسیم در آب به دلیل ویژگی آنتالپی بالا حین حل شدن گرماده بوده و در واقع موجب آزاد شدن گرما می شود. نمک کلرید کلسیم به عنوان نمک محلول در آب و منبع مناسب کلسیم به منظور است.فاده در واکنش های جانشینی می باشد و به راحتی جایگزین کاتیون دیگری می شود.

این ماده از فاسد شدن غذا جلوگیری می کند و به عنوان یک نگهدارنده در محصولات غذایی بسته بندی شده مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین کمک می کند تا غذای سالم و تازه را برای مدت طولانی نگه دارید، کمک می کند تا محتوای کلسیم را درغذا افزایش دهد در نتیجه به افزایش ارزش غذایی مواد غذایی کمک می کند برای حفظ است.حکام و حفظ مواد غذایی کنسرو شده از نرم و فاسد شدن است.فاده از کلرید کلسیم ضروری است..



( تولید و ساخت ) های دیگر