تولید و ساخت کلسیم کلرید در شهر ری

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


این نمک نوعی هالید یونی معمولی بوده و در ترکیب آن دو نوع یون بسیار معروف منجمله دو مولکول کلر (Cl) و یک مولکول کلسیم (Ca) وجود دارد. شکل ظاهری کلرید کلسیم بسته به نوع است.فاده و میزان خلوص آن بصورت گرانولی، کلوخه‌ای، پودری و یا پرک تولید می‌شود. بوی خاصی ندارد و می‌توان گفت بدون بو می‌باشد. از این ترکیب شیمیایی برای اهداف متعددی منجمله سرد کردن، کنترل گرد و غبار، ذوب یخ و ایمنی راه‌ها، حفاری چاه‌های نفتی و صنایع لبنیاتی است.فاده می شود.

در صورتیکه مقادیری از ماده فوق بلعیده گردد، ممکن است. باعث تحریک جدی غشای مخاطی شود چون گرمای هیدرولیز مقادیر زیاد می‌تواند باعث ناراحتی گوارشی، است.فراغ، درد شکم گردد. بهترین راهکار برای کمک‌های اولیه بلافاصله طبق دستور پزشکی حالت است.فراغ را تحریک نمایید.

این ماده شیمیایی دارای مصارف مختلفی است. و بسیار شبیه به سدیم کلرید عمل می کند. به عنوان افزودنی و نگهدارنده غذا در صنعت غذایی، برای مصارف ضد یخ در جاده ها در زمستان مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین به عنوان مواد شیمیایی است.خر ها، در تصفیه آب و مصارف شیرین کردن آب نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی بعد از واکنش با سدیم فسفات خاصیت انحلال در آب خود را از دست خواهد داد.



( تولید و ساخت ) های دیگر